sobota, 16 stycznia 2016

Rozdział!

Jejo miśki! Wiem, że wczoraj obiecałam wam rozdział a on nie pojawił się. Główny powód jest prostu po prostu nie mogę zebrać się do pisania, dlatego szukam osoby, która miałaby chęci napisać ze mną parę rozdziałów więc możemy powiedzieć, że organizuję nabór! Osoba chętna piszę do mnie na e-mail: gusiunia.10@gmail.com
Zapraszam ja nie gryzę!!!!


Mam nadzieję, że ktoś będzie chętny i pomoże a natomiast rozdział siódmy już w jutro wieczorem.

Camouflage, Ryan ll 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja ci za bardzo nie pomoge ale jak chcesz to możesz zrobić coś w stylu zakładki w której każdy bedzie mógł przedstawić swół pomysł na ciąg dalszy histori więc to w sumie działa dobrze w dwie strony bo ty ciągniesz z tych pomysłów wene a my mamy z tego kolejny rozdział. (*¯︶¯*)

    HAIDY BLAKE ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale