środa, 13 maja 2015

Czy ja się waham - Koniec bloga

Witajcie. Nie przychodzę dzisiaj z niczym miłym. Otóż jestem w kropce. Ostatnio zastanawiałam się 
nad usunięciem bloga. Bo po co mam pisać skoro nie komentujecie. Nie pozostawiam Wam wyboru tylko daje czas na przemyślenie tego. Więc chcę abyście przemyśleli tą sprawę:
(...) Nie wiem co dalej robić. Kocham blogować. Ale zaczyna mnie to wykańczać. Chcę usunąć bloga z powodów: bardzo mało komentujecie, nie mam pomysłu, chęci, weny, i siły na pisanie tego opowiadania. Pomórzcie. Co robić?!

Bloga nie usunę tylko nie będę na nim aktywna. Czas macie do najbliższej soboty. Piszcie w komach lub zajrzyjcie do zakładki Kontakt tam będziecie mieli mojego e-maila i mojego Twitter'a. Piszcie. Może macie pomysły na historie albo coś innego.

Ostatnia sprawa. Jeśli znajdzie się ktoś kto ewentualnie chciałby przejąc bloga lub mógł by mi pomóc (zostać na dłużej i pomóc w pisaniu rozdziałów) niech pisze na e-mailu. Ja nie gryzę!!!!!!!!!

Love,
Ryan

2 komentarze:

  1. No co ty? Jestem pewna, że wielu ludziom zależy abyś dalej prowadziła tego bloga :-)
    Np. mi. ;-) Naprawdę go lubię <3 Inni po prostu nie komentują, ale czytają na pewno :-*
    Proszę, przemyśl to <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odchodź proszę !!!
    Uwielbiam twojego bloga :(

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale