niedziela, 17 maja 2015

Jeszcze kiedyś się tu pojawię - Koniec Bloga Jeg noensinne vil dukke opp her - End Log

Norsk
Allerede bestemt er slutten av bloggen. innlegget utstyrer deg at det var to positive kommentarer gjør meg veldig glad. Men jeg kan ikke fortsette. jeg drar. jeg noensinne vil dukke opp her i mer detalj i begynnelsen av juni jeg vedder en ny blogg om Leonettcie. I begynnelsen av neste måned, vil jeg legge ut på at bloggen med informasjon om hva det vil bli. Dessverre har jeg et siste spørsmål. Ønsker du epilog?
Jeg elsker deg det vanskeligste i verden
Kjærlighet,
Ryan


 Już postanowiłam to koniec bloga. pod postem przygotowującym was na to były dwa pozytywne komentarze co mnie bardzo cieszy. Ale nie mogę tak dalej. odchodzę. jeszcze kiedyś się tu pojawię dokładniej na początku czerwca założę nowego bloga o Leonettcie. Na początku następnego miesiąca zrobię post na owym blogu z informacją o czym będzie ten blog. mam jeszcze jedno niestety to ostatnie pytanie. Chcecie epilog?
Kocham was najmocniej na świecie
Love,
Ryan

4 komentarze:

  1. Tak, proszę :)
    Z wielką chęcią przeczytam chociaż epilog :(
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :'( mam nadzieję że wrócisz szybko :) przepraszam Cię strasznie za to że nie komentowałam ale dostałam nowy telefon i zgubiłam gdzieś twojego bloga :( mam nadzieje że nie jesteś zła :)
    Twoja wierna czytelniczka !!!! :* Aleksa Grr
    DAWNIEJ ola kaziul

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przykro, że zawieszasz bloga :(
    Oczywiście, że pragnę epilog, w ogóle co to za pytanie?! Proszę, szybko załóż nowego bloga. Nie mogę się już doczekać! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tu nowa.Zaczełam czytać wazystko każdy post a tu to nie normalnie się załamałamnie spodziewałam się czegoś takiego. Ale trudno. Kocham twojego blofa. POMIMO TEGO. Mam nadzieje że szybko dodasz epilog bo ja wytrzymać nie mogę.Nie przedłużam♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale