piątek, 5 grudnia 2014

Rozdział 3 - Zaczynam nowe trendy


Leon
Strasznie się denerwuje,stoję pod kinem i czekam na Fran  mam nadzieje że wszystko wypali kocham Fran i zamierzam jej to wszystko powiedzieć ... kiedyś ,pewnie myślicie sobie teraz ale głupek kocha dziewczyne ale jej tego nie powie i otóż kiedyś powiem ale to kiedyś 
-Cześć Leon- odwróciłem się i zobaczyłem Fran wyglądała oszamiałająco
-Cześć Fran wyglądasz wow-tylko tyle umiałem powiedzieć
-Ty też całkiem wow -powiedziała i pięknie się uśmiechneła
-Chodź do środka niedługo zaczyna się film- powiedziałem i razem weszliśmy do kina
Następny dzien
Violetta
Właśnie idę sobie szkolnym krytażem i rozmyślam dlaczego Fran nie cieszy się z rodzeństwa?
czy Leon kiedyś coś do mnie poczuje ? czy moje życie ma jeszcze sens?
-No no no panno Castillo nieładnie się tak wyzywająco ubierać do szkoły - ja pierdole Gery Casalio ''wzorowa'' uczennica czepa się mnie a sama wygląda jak dziwka przecież jestem normalnie , ładnie i elegancko ubrana

tak zwyczajnie jak do szkoły
-Nie czepiaj się mnie wcale nie wyglądasz lepiej- burknełam w jej stronę
-Violu zmieniłaś się bardzo czy to przez Leona ? - o matko skąd ona wie
-Nie ...znaczy yyy zmieniłam styl bo zaczynam nowe trendy - powiedziałam pewna siebie
-Tsa napewno ''nowe trendy '' a nie chłopaka który zainteresuje się twoją dupą !- wykrzykneła na całą szkołę ale nikt nie słyszał więc odwróciłam się napięcie i wyszłam
 Następny dzień
Violetta

Właśnie idę sobie parkiem razem z Fran
-Hej Viola słyszysz to ? - zapytała zaniepokojona Fran  , rzeczywiście było słychać odgłosy kłótni
-Chodź zobaczymy kto kto - powiedziałam i pociągnełam Fran w tamtą stronę zobaczyłyśmy tam Leona kłócił się  z jakąłś dziewczyną nawet ładna ale napewno młodsza
-Viola wiesz kto to - zapytała Fran
-Nie chyba nie- skądś ją kojaże ,nagle Leon krzykną do tej dziewczyny ,,To że jesteś moją siostrą nie znaczy że masz prawo się wtrącać '' powiedział a ta dziewczyna dała mu w twarz i odeszła tak samo jak my z Fran
                                                          &&&&&&&&&&&&&&
Hejjj! to ja i nowy rozdział. Dziewczyna z któą kłócił się leos to jego sis michely (zakładka bohaterowie) w następnym rozdziale całą paczką czyli :Violetta,Leon,lu ,Fran,Andres pojadą  do Hiszpani na krótkie wakacje a tam coś się wydarzy ...
P.S mam pytanko chcecie Mikołajkowego One Shota ? paaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avi :)


                                                  

5 komentarzy:

  1. Chcemy one shotaaa!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak i rozdzial boski

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak chce mikołajkowego OS.
    Rozdział boski <3
    Myślałam, że trochę bardziej się rozpiszesz na temat Leona i Fran, ale i tak było spoczko.
    Digital

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale