czwartek, 4 grudnia 2014

Rozdział 2 - Mama Fran jest w ciąży


piątek, szkoła
Fran

-Fran  może wyskoczymy dziś wieczorem do klubu  ?-zapytała Vilu
-Sorry ale ja odpadam - próbowałam się wykręcić bo dziś idę do kina z Leonem , ale nie moge powiedzieć tego Violi ponieważ jest moją najlepszą przyjaciółką i  jest zakochana w Leonie nie moge    po prostu  nie moge.
-Ejjj Franuś co jest przecież zawsze chodziłaś- jęczała Viola
-Viola ja nie idę i koniec - powiedziałam i poszłam na lekcje.
Violetta
- Hej Lu nie wiesz co ugryzło Fran ? - zapytałam  bo ona napewno coś wie.
-Nie wiem yyy pewnie jest zmęczona, wiesz szkoła i inne żeczy - ona coś knuje tylko CO
-Lu ja wiem że ty coś ukrywasz powiedz proszę - nakłaniałam Ludmiłe
-No bboo yyyy mamaFranjestwciąży- powiedziała na jednym wdechu nie moge w to uwierzyć Fran będzie miała rodzeństwo OMG.
-Vilu muszę iść Camila czeka (od aut:camila siostra lu  kto zaglądał do zakładki ten wie )- powiedziała i poszła
Fran
Właśnie szykuje się do wyjścia wiem że to tylko kino ale dla Leona trzeba wyglądać ładnie w końcu zdecydowałam się na prosty zestaw

było ciepło więc kórtke zostawiłam, założyłam słuchawki ,puściłam moją ulubioną piosenkę
Donatan & Cleo''sztorm ''i wyszłam z domu.

                                                              &&&&&&&&&
Hej!kolejny rozdział za nami dziękuje za wszystkie komcie zaglądajcie do zakładki Bohaterowie tam dowiećie się że np. Camila to siostra Lu i innych rzeczy i mam pytanie czy chciecie żeby Leoś miał rodzeństwo  ? rozdział 3 dziś wieczorem a w nim więcej postaci z zakładek, pojawi się Gery paaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avi :)

5 komentarzy:

  1. super ale mega krotki

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę żeby Leoś miał rodzeństwo.
    Ciekawe, czy Lu skłamała? Bardzo mnie to zastanawia.
    Rozdział króciutki, ale jest ok.
    Digital

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale