środa, 3 grudnia 2014

Rozdział 1 - Ciekawe dlaczego zawsze się do mnie tak dziwnie uśmiecha

Violetta
-Cześć Luuuu! - krzykneła radośnie Fran
-Uspokuj się Fran,  cześć Lu - powiedziałam poczym przytuliłam przyjaciółke
-Vilu i jak tam z Leonem ? -no nie, myślałam że zaraz ją rozerwie przecież wie że Leon nic do
mnie nie czuje -Lu on ... yy nic do mnie nie czuje - speszyłam się mówiąc to ponieważ strasznie go kocham i one to wiedzą - Ojj Violu nie martw się Leon Cię pokocha ... kiedyś  na
pewno - tssa kiedyś ~`pomyślałam pżecież wiem że  mają racje ...
- Vilu choć pójdziemy na lody poprawimy Ci chumor - powiedziała Lu . Fran  tylko przytakneła i wyszłyśmy z naszej ulubionej kawiarenki.
Następny dzień
Fran
-Ja pierdole Ludmiła ona nie może się dowiedzieć że ja też kocham Leona - wrzeszczałam na przyjaciółke
-Fran uspokuj się ona się nie dowie  NIGDY rozumiesz- uspokajała mnie Ludmiła
- Hej Fran możemy porozmiawiać - no ni wierze we własnej osobie pan Verdas
- To ja nie przeszkadzam - powiedziała Lu i uciekła Tchóż ~ mówiła o Lu moja podświadomość
-Tak ... ale oooczyym - jąkałam się nie umiałam normalnie mówić , rozpływam się przy nim
-Słuchaj ... masz ochote na kino w piątek wieczór - zapytał prosto z mostu
- no yy jasne że tak -odpowiedziałam a on uśmiechną się i odszedł idiotko co ty zrobiłaś~ pomyślałam  i  walnełam książkami w szafkę
Leon
Jupiiiiiiii udało mi się zaprosić Fran na randke kocham ją od dawna ale zawsze bałem się jej tego
powiedzieć ona jest taka boska,piękna,genialna z moich przemyśleń wyrwało mnie uczucie mocnego uderzeni, podniosłem głowę i zobaczyłem Violette
-Sorry Leon zagapiłam się - powiedziała vilu podnosząc się z ziemi
- Nic się nie stało to moja wina - ona tylko uśmiechneła się i odeszła   ciekawe dlaczego
zawsze się do mnie tak dziwnie uśmiecha ~ pomyślałem i ruszyłem w dalszą droge

                                                                 &&&&&&&&
Oto pierwszy rozdział powiem tyle przez krótką chwile będzie Leonesca ale tylko na kilka rozdziałów bo nakryje ich Violetta mam nadzieje że się podoba.Tankyou , dziękuje,danke

Avi :)

6 komentarzy:

  1. naprawde boski

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że będzie Leonesca mam słabość do tej pary.
    Rozdział supcio.
    Piszesz fajnym prostym językiem, że przyjemnie się czyta.
    Pozdrawiam
    Digital

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale