niedziela, 31 stycznia 2016

Odpowiedzi do Q&A #1

Przychodzę z odpowiedziami do Q&A. Bez przedłużania:

Żelcia Boom
1. Masz jakieś zwierzaki?
1. Oczywiście! Może nie zwierzaki ale zwierzaka mam. Dokładniej króliczka.
Mellonista
1.Ulubiony kolor?
2.Lubisz nutellę
3.W jakich kolorach jest Twoja choinka?
4. Jest u cb śnieg? (Szukam dziada)
5. Miałaś kiedyś świadectwo z paskiem?
6.Jaki jesteś rocznik?
7.Jakie pasz pasje prócz blogowania?
8.Czytasz książki?
9.Ulubiony film?
10.Ulubiony miesiąc?
11.Często używasz emocji?
12.Masz insta? Aska?
13.Jaki masz model telefonu?
14.Lubisz święta?
15.Masz drugą połówkę?
16.Lubisz mnie?
17.Czytasz mnie?

1. Zielony
2. Uwielbiam
3. yyym rzygam tęczą. Jest tam mnóstwo kolorów i strasznie wali po oczach -_- Nienawidzę jej :)
4. Nie ma!
5. W roku 2014/2015 miałam po raz pierwszy i byłam wtedy w 4 klasie więc wiesz...
6. Mój rok to 2004. Tak wiem bachor pisze bloga. Niemożliwe? A jednak :)
7. Oj nie wiem. Chociaż nie! Moją największą pasją jest siatkówka. Kocham i Siata Królem ;*
8. Zrani cię to elfie ale niestety nie czytam nic oprócz lektur ;*
9. Dostałam już multum pytań o to i za każdym razem odpowiedź jest jedna - Titanic
10. Czerwiec i lipiec
11. 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu.
12.Insta mam ale  aska nie :/
13. Sony Xperia T3
14. Kocham <3
15. Miałam. Rozstałam się na początku grudnia.
16. Uwielbiam.
17. Oczywiście!
Daria Jorgistas
1. Masz idola jak tak to jakiego?
2. Jaki masz kolor oczu?
3. Jak masz na imie?
4. Ile masz wzrosty?
5. Ulubiony kolor?
6. Masz ulubiony zespol? Jak tak to jaki?
7. Jakie masz zainteresowania?
8. Co xie skłoniło do pisania bloga?
9. Dlaczego wybralas taki temat, a nie inny? Np. Bohaterowie z innego serialu niz Violetta?
10. Masz ulubiony przedmiot w szkole? Jak tak to jaki?
11. Ile masz lat?
12. W jakim województwie mieszkasz?
13. Masz ulubiona ksiazke?
14. Wolisz cole czy pepsi?

1.  Mam moją ukochaną czwórcę za którą wskoczyłabym w ogień: Selena Gomez, Miley Cyrus, Lodo Comello i pan perfekcyjny Jorge Blanco* <3
2. Zielony ;*
3. Agata, powszechnie znana jako Cam ale bardziej jako Kamuflaż <3
4. 165 cm
5. Zielony
6. Kocham nad życie i ponad życie Nirvanę a z teraźniejszych 1D oraz BAM
7. Trenuję siatkówkę i gram na gitarze
8.  Wiele razy gdy czytałam blogi innych bloggerek wyobrażałam sobie mój nick pod rozdziałem coś mojego własnego. I proszę cała tajemnica :)
9. Może dlatego że jest druga największa serialowa przygoda mojego życia. Pierwsza to Hannah Montana ;)
10. Mogę ci przedstawić mój ranking: 1 - w-f 2 - J. angielski 3 - Historia
11. W lipcu 2016 skończę 12 lat.
12. W Lubelskim
13. Nie czytam żądnych książek prócz lektur. :)
14. Pepsi <3


*ps. kocham Jortephie <3


To by było wszystko. Odpowiedzi pisałam w grudniu więc parę rzeczy się zmieniło. Mieliście dużo pytań przez ostatni rozdział ( rozdział niżej :)). Więc wstawiam.
Pozdrowinka
Kamuflaż.


2 komentarze:

  1. Dużo się dowiedziałam.Naprawdę

    Żela <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odpowiedź!
    Bardzo miło.
    No i co nie co się o Tb dowiedziałam.
    Lubię tak coś więcej wiedzieć o moich blogowych koleżankach :D
    Ciekawe odpowiedzi.
    Już wymyślam nowe pytania!
    Xoxo

    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale