wtorek, 22 grudnia 2015

Świątecznie!

Nadchodzą święta więc z tej okazji robię świąteczne Q&A. Przyznam bez bicia, że podpatrzyłam ten pomysł na blogu Darii Jorgistas (na którego zapraszam!). Mam nadzieję, że Daria wybaczy mi to ;)
No więc o co chodzi? To bardzo proste - w komentarzu pod tym postem piszecie pytania do mnie, na które chcecie znać odpowiedź. Nie ma limitu! Możecie napisać nawet dwa tysiące pytań a ja nie nie odpowiem w osobnym poście ;* Także czekam. Czas do zadawania pytań to od dzisiaj (22.12) do piątku (25.12).
Love,
Ryan

4 komentarze:

  1. Ulubiony kolor?
    Lubisz nutellę?
    W jakich kolorach jest Twoja choinka?
    Jest u cb śnieg? (Szukam dziada)
    Miałaś kiedyś świadectwo z paskiem?
    Jaki jesteś rocznik?
    Jakie pasz pasje prócz blogowania?
    Czytasz książki?
    Ulubiony film?
    Ulubiony miesiąc?
    Często używasz emocji?
    Masz insta? Aska?
    Jaki masz model telefonu?
    Lubisz święta?
    Masz drugą połówkę?
    Lubisz mnie?
    Czytasz mnie?
    Xoxo

    Melloniasta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulubiony kolor?
    Lubisz nutellę?
    W jakich kolorach jest Twoja choinka?
    Jest u cb śnieg? (Szukam dziada)
    Miałaś kiedyś świadectwo z paskiem?
    Jaki jesteś rocznik?
    Jakie pasz pasje prócz blogowania?
    Czytasz książki?
    Ulubiony film?
    Ulubiony miesiąc?
    Często używasz emocji?
    Masz insta? Aska?
    Jaki masz model telefonu?
    Lubisz święta?
    Masz drugą połówkę?
    Lubisz mnie?
    Czytasz mnie?
    Xoxo

    Melloniasta :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty nie dobra!! Haha ale i tak ci to wybacze ;* No wiec tak:
    1. Masz idola jak tak to jakiego?
    2. Jaki masz kolor oczu?
    3. Jak masz na imie? (Jesli kiedys mowilas to przepraszam ale moglam nie zauwazyc xD)
    4. Ile masz wzrosty?
    5. Ulubiony kolor?
    6. Masz ulubiony zespol? Jak tak to jaki?
    7. Jakie masz zainteresowania?
    8. Co xie skłoniło do pisania bloga?
    9. Dlaczego wybralas taki temat, a nie inny? Np. Bohaterowie z innego serialu niz Violetta?
    10. Masz ulubiony przedmiot w szkole? Jak tak to jaki?
    11. Ile masz lat?
    12. W jakim województwie mieszkasz?
    13. Masz ulubiona ksiazke?
    14. Wolisz cole czy pepsi?

    I juz wiecej nie wymysle xD Czekam na Q&A z niecierpliwością :*

    Pozdrawiam,
    Daria *-*

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale