wtorek, 1 grudnia 2015

Rok bloga!

20.11.2015 r.
  Tak, to się dzieje. Nadal nie mogę uwierzyć że moje marzenie się spełniło. Spełniło się i już niedługo będzie miało rok. Pamiętam jak czytałam opowiadania innych blogerek. Pamiętam jak ogłaszały one konkursy lub zawieszały swoje blogi. Powiedziałam sobie: ,,Też tak chcę". Wiele prób zakładania konta w Google + poszło na marne. Stwierdziłam wtedy że to bez sensu i zrezygnowałam. Potem nadszedł wyjątkowy dzień w którym to wszystko się udało. Rok temu o tej porze nie sądziłam i nie wiedziałam że za parę dni założę ,,Nic.tylko.milosc.leonetta.blogspot.com
24.11.2015 r.
  Niedługo skończę odrabianie pracy domowej. Uhg, nienawidzę matmy! Co będę robić gdy skończę? Napisze rozdział 1 mojej nowej historii, która jest już 3 historią na tym blogu. Do rocznicy pozostało tak nie wiele czasu. Już 1 grudnia powiem sobie ,,Patrz kochana, twoje marzenie ma już rok, spisałaś się na wszystkie swoje siły'' Czy mam jeszcze jakieś marzenie? Tak. Moim marzeniem jest to aby do końca roku 2015 - który był najlepszym rokiem mojego życia blog dobił do 20K wyświetleń.
29.11.15 r.
  Jejku. Do tak ważnej rocznicy pozostało tylko nie całe dwa dni. Nie mogę się doczekać aż na kalendarzu zobaczę datę 1 grudnia. To działo się prawie rok temu. W wieczornych godzinach otworzyłam pamiętnik i wyjęłam z niego białą kartkę. Napisałam na niej  hasło do Google +, adres internetowy mojego bloga. Chwilę później napisałam notkę powitalną ,,Hej, hej'' a następną chwilę później napisałam prolog. Nigdy tego nie zapomnę. Takie właśnie wspomnienia zostaną w mojej głowie do końca.
30.11.15 r.
  O mój Boże. Jutro rano kiedy przewrócę kalendarz na grudzień pierwsze co rzuci mi się w oczy to niesamowita, pełna emocji data jaką jest 1 grudnia. Sram się jak nic i jestem podekscytowana. Nadal w to nie wierzę. Teraz wróćmy do rzeczy bardziej normalnych. Kocham nowy album Seleny Gomez. Revival jest naprawdę genialny. Cudowne piosenki w cudownym wykonaniu, normalnie marzenie.
1.12.15 r.
  To już dzisiaj. Cały dzień chodziłam ze łzami w oczach. Oczywiście, były to łzy szczęścia. Pamiętam jak pisałam swoją pierwszą notkę.

Hej,hej

     Cześć! Jestem Agata i będę prowadzić tego oto bloga :) mam nadzieje że będziecie czytać więc zapraszam.
P.S prolog za niedługo 
 
Dziękuje wszystkim, którzy kiedykolwiek przewinęli się przez tego bloga. Za każdy komentarz i za każde słowo pocieszenia. Dziękuje jeśli chociaż jedno słowo napisane przeze mnie wywołało uśmiech na twojej twarzy. Jest tysiąc słów, które mogłabym wam powiedzieć ale jest jedno, które dziś padało z moich ust 365 razy. :)
Dziękuję.
      Avi Blanco, Ryan ll

5 komentarzy:

Theme by Nightingale