poniedziałek, 23 listopada 2015

Prolog - Leónetta - Dance In The Dark


      Siedziała w łazience, oparta o wannę. Opatrywała swoją twarz, która jak codziennie była pobita. Łzy leciały jej po sinych policzkach. Najgorsze było to, że płakała przez osobę, którą tak naprawdę kochała. Tak on. Jej własny chłopak ją biję. Ona zdążyła już się do tego przyzwyczaić, bił ją czasami dochodziło do bardziej brutalnych rzeczy, których z pewnością się nie opowiada. Straciła nadzieję, że León kiedykolwiek się zmieni. On uważał ją za ostatnią szmatę, która jest tylko po to by nią pomiatać
She's a mess
She's a mess
She's a mess
She's a mess
She's a mess

Wszystko zaczęło się gdy powiedziała mu czego się wstydzi, boi. Nie lubiła gdy on patrzył się na nią. Patrzył się na nią podczas bardzo intymnej sytuacji, która ma miejsce - prędzej czy później - w życiu każdej pary zakochanych ludzi. Współżycie. Pierwszy seks. To właśnie wtedy powiedziała mu o sekrecie, który niszczył większość jej związków. Nie tolerował tego od początku. Jego tolerancja, która była silna w każdej rzeczy; tej dotyczącej homoseksualistów lub ludzi innego pochodzenia, tutaj nie miała miejsca. Zaczął ją bić. Nie umiał sprzeciwić się samemu sobie. To problem.
***
Cześć! Jak widzicie mamy tutaj prolog nowej historii. Powracam na bloga z nową siłą i weną. Opowiadanie jest inspirowane jedną piosenką, która odegrała niesamowicie ważną rolę w moim życiu. Lady Gaga - Dance In The Dark. Piękna piosenka naprawdę polecam.
next - 2 kom.

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie.
    Damski bokser.
    Biedna Vils.
    Czekam na next :-)
    Pozdrawiam Królik!
    Buziaczki :* ❤ ❤

    Będę czytać na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  2. No hejka ^-^

    Zapowiada się super :D
    Tylko szkoda mi V :|

    Mam nadzieje, że Leon się zmieni :(
    Nie lubię go takiego ;c
    Wolę jak jest słodkim i romantycznym Verdasem, ale jestem pewna, że ta historia będzie oryginalna ♥
    Masz nową czytelniczkę ^^

    Czekam na rozdział, życzę weny i zapraszam do mnie :)

    Madinne

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć !
    Masz nowego czytelnika ponieważ to opowiadanie mnie wciągło *-*
    I to dosłownie xD
    Ale to taka smutna historia chyba będzie bo Leon bije V. :(
    Szkodaaa ...
    Ale mam nadzieję na Happy End ♥
    czekam na 1 i weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No witam, witam ^^
    Daria przybywa!
    Tiaa nie pytaj co mi jest xD
    To nie moja wina, że mój chomik ma ADHD i ja z niego nie umiem przestać się śmiać!
    Dobra, mniejsza. Ja tu zamiast komentować prolog opowiadam ci o moim chorym psychicznie chomiku xD
    Prolog cudeńko!
    Jeszcze nigdy nie czytałam (chyba) tak jakby to powiedzieć realistycznego? Chyba to będzie dobre określenie. Nigdy nie czytałam tak realistycznego opowiadania. Nie dość, że wciąga to dodatkowo jest takie życiowe.
    Czekam na jedyneczkę ;**
    Pozdrawiam,
    Daria *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się niesamowicie!!!
    Leon bije, nie dobry.
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale