piątek, 13 lutego 2015

Pytanie o nowe opowiadanie! {EDIT}

Cześć! Dawno mnie nie było wiem ale to przez nowe opowiadanie zrobiłam wprowadzenie które zaraz usunę.Dlaczego? Otóż wczoraj wieczorem obejrzałam zwiastun "50 twarzy Greya" i miałam dodać prolog ale mnie olśniło i w mojej głowie pojawiła się myśl "Moje opowiadanie będzie podobne" ale pojawił się problem.Czy wy się na to zgadzacie?Może macie propozycje o czym może być? Albo na podstawie jakiejś innej książki mogłabym napisać? To zależy od was.Proszę abyście pod tym postem napisali co o tym sądzicie karzdą opinię biorę pod uwagę.Zrobię również ankietę.Mam nadziej że napiszecie komentarz i zagłosujecie.
Pozdrawiam
Avi
{EDIT}
Znacie kogoś kto zrobiłby mi szablon? Pytałam się was kilka razy ale nie odpowiadaliście więc piszę w notce.Więc jeśli znacie kogoś kto zrobiłby mi szablon na bloga napiszcie w komentarzu.Proszę pomóżcie mi.Wtedy wszystko było by szybciej prolog następny rozdział.Ale to wszystko zależy od was.
PS. Napomina że nie chcę szablonu za darmo,jeśli jakiś ktoś zrobi mi szablon będę reklamować bloga itp. Jeszcze raz mam nadzieje że mi pomorzecie!

4 komentarze:

  1. Ja piszę o 50TG, a w tej roli Leonetta, so... jestem na nie. A dlaczego? Większość wątków z książki jest u mnie (z filmu również). Także nie byłoby miło gdyby, ktoś próbował robić to samo co ja, zaczęłam już daaaawno temu i zyskałam sobie tym sympatię. ;p
    Jak już masz zamiar pójść w stronę pisania na podstawie książki/filmu to polecam (będzie tego lekkawo dużo) : Gwiazd naszych wina, William&Kate (opowiadanie o królewskiej parze (Leonetta) w tej roli to moje marzenie do przeczytania) Rywalki, I wciąż ją kocham, Ostatnia Piosenka, Szkoła Uczuć (Ogólnie wszystkie książki N. Sparks'a (polecam autora! w jego książkach są prawdziwe zakończenia, a nie jak w prawie każdej happy end), Percy Jackson, coś a'la Pamiętniki Wampirów, Zmierzch, Step Up, To tylko Seks, Ted.
    Jeśli chcesz więcej fajnych książek/filmów na których mogłabyś się wzorować, pisz na moje gg (które jest podane na moim blogu: leonettax.blogspot.com). xd

    dziękuję za uwagę, Nath

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki że skomentowałaaś.Pytałam się dlatego bo czytałam historie wzorowanąna 50TG i nwm czy to nie był twoja xd
      Ale już mi przeszło i pójde w stronę innej książki lub filmu.Choć wątpie aby była to książka bo czytam ich straaaaaasznie mało ale napewno coś znajdę.
      I pójdę w stronę jednej z twoich propozycji ;)

      Usuń
  2. czekam na rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  3. zyjesz jeszcze

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale