wtorek, 3 lutego 2015

Epilog - Nic tylko miłość -Leonetta

                                                           Przeczytaj notkę pod spodem!

70 lat później
Opowiem wam co się wydarzyło pod czas tych 70 lat no więc ja i Leon mamy 4 dzieci:
Blanca,Jorge,Ruggero i najmłodsza Ella.Mamy prześliczne wnuki dzieci Blan'ci i Jorge'rra
Dziś w ten piękny dzień opłakujemy po raz kolejny śmierć Francesci otóż około 30-dziestu lat temu Francesca zabiła Federica jej męża po tym zamknięto ją w szpitalu psychiatrycznym gdzie popełniła samobójstwo.Bardzo po niej płakaliśmy ale trzeba żyć dalej.
Powiem wam jeszcze jedną rzecz mnie też nie ma już na świecie.Umarłam.Ale teraz żyję w niebie i codziennie po południu gram na złotej harfie czekając na mojego męża.Dołączy do mnie już niedługo.

Miłość uczucie niezastąpione w codziennym życiu człowieka.Łączy dwoje ludzi z wielkimi sercami i uczuciami.Każdy dosięgnie tego jakże nadzwyczajnego uczucia ale najśmieszniejsze w tym wszystkim to że miłość przychodzi z nie nacka ale zawsze będzie ci towarzyszyć.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Hejoł!Od razu przepraszam za epilog.Epilog tej dłuższej historii (jakby ktoś nie wiedział).
I teraz pytanie czy wiecie że dalsze losy bloga zależą od was?
Napiszcie w komentarzach czy chcecie prolog nowej historii(mam pomysł)
Jeszcze jedno pytanie znacie kogoś kto zrobiłby mi szablon?
Jeśli tak to napiszcie proszę.
Nie zanudzam was papa!
Avi!

5 komentarzy:

  1. Skończ może najpierw tą krótką historię, a potem zacznij nową. Tak będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę.Ale żeby ją skończyć muszę mieć pomysły których nie mam ;*

      Usuń
  2. Jak masz pomysł na inną historię,a na tą drugą nie to albo zawieś ją albo napisz epilog,chyba,że masz pomysły to pisz tamtą,a jak skończysz to zacznij nową!!! Superowy Epilog :) ;) <3KC<3 :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zrobię nową historię a tamtą będę kontynuować.Pytałam się bo jestem w trakcie szukania nowego szablonu który będzie widniał z raz z nowym opowiadanie które będzie dość nietypowe :)

      Usuń
  3. poplakalam sie to sliczne bylo

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale