czwartek, 25 grudnia 2014

Rozdział 7 - Przyjaciele do seksu


  "Give me love"
                                       Rozdział dedykowany:Magda Biernacka
Ludmiła
Właśnie idę do mojej ulubionej kawiarni na spotkanie z dziewczynami
-Hej laski - powiedziałam po czym ucałowałam  każdą z dziewczyn w policzek
-Hej co się stało jakaś dziwna jesteś?- zapytał vilu ma rację jestem dosyć przybita
-Wiecie co brakuje mi seksu- powiedziałam a one wybuchneły nieopanowanym śmiechem
-No co wam to nigdy seksu nie brakowało?- zapytałam a one się troszkę ogarneły
-Mi nie brakuje seksu na pewno - odpowiedziała Francesca
-A tobie vilu?-zapytałam bojąc się jej odpowiedzi
-Ja .... my noo ten  nie uprawialiśmy jeszcze seksu-powiedziała ściszonym głosem
-Violu nie przejmuj się na pewno kiedyś to zrobicie- pocieszyła ją Fran a ona się uśmiechneła 
-Dziewczyny ja już muszę iść umówiłam się z Andresem - powiedziałam i szybko wyszłam z kawiarni po kilku minutach byłam w domu Andresa zapukałam i po chwili otworzył mi je Andres 
-Hej Lu-przywitał się i ucałował mnie w policzek 
-Hej Andres - powiedziałam i weszłam do środka
-Chcesz coś do picia kawy,herbaty lub coś mocnego - zaproponował śmiesznie poruszając brwiami
-Coś mocnego-mówię lekko się śmiejąc
-Ok poczekaj za chwilę przyniosę kieliszki-powiedział i po chwili wyjął z szafki dwa kieliszki do których nalał wina mmmmmmm carlo rossi ~ pomyślałam  moje ulubione 
Godzinę później
Wypiliśmy kilka butelek przepysznego wina jesteśmy już nieźle najebani
-No Lu wiesz przechodziłem dzisiaj obok kawiarni i widziałem ciebie i dziewczyny jak gadałyście i słyszałem jak mówiłaś że brakuje ci seksu prawda?-zapytał bękocząc 
-Tak to prawda a co?-zapytałam dosyć kusząco
-A nic po prostu mam tak samo-powiedział a mi do głowy przyszedł genialny pomysł
-Skoro nam obojgu brakuje seksu może będziemy  się spotykać wieczorami i no wiesz.... uprawiać seks
-Zgadzam się czyli przyjaciele do seksu - zapytał podejrzliwie
-Oczywiście to od kiedy zaczynamy?-zapytałam 
-Możemy nawet teraz-powiedział a ja skoczyłam na niego a to co działo się dalej to nie historia dla małych dzieci
Następny dzień
Andres 
Obudziłem się z wielkim bólem głowy odwróciłem się i zobaczyłem Lu która leżała obok mnie była goła tak samo jak ja! Co się tu do cholery wydażyło popatrzyłem na Lu która zaczeła się się budzić
-O matko ale mnie boli głowa o matko Andres co ty tu robisz!?-Zapytała mnie dopiero się budząc
-No nie wiem ale chyba się ze sobą przespaliśmy-powiedziałem a jej oczy o mało co nie wyskoczyły jej z głowy
-O nie słuchaj Andres musimy o tym zapomnieć to się w ogóle nie wydarzyło - zaczełam panikować
-Masz racje Lu - przyznał mi racje
-Dobra ale ja już muszę iść-okręciła się w prześcieradło i wyszła
Następny dzień
Leon
Czekam na Andresa w parku chciał przedstawic mi swoją kuzynkę jak ona miała ... Roxi 
-Cześć Leon to jest moja kuzynka Roxi, Roxi to jest Leon-powiedział i wskazał palcem na super laske 
stojącą obok niego Masz Violette jełopie ~skarciłem się w myślach
-Jestem Roxi- powiedziała i wyciągneła dłoń w moją stronę
-Leon- odpowiedziałem i uścisnołem jej kruchą dłoń
-My już będziemy iść pa
-Pa-pożegnałęm się i poszłem do domu 
Violetta 
 O matko ale się stresuje! Za  chwilę Marco przyjdzie ze swoją nową dziewczyną.Nie wiem kto to jest mówił tylko że jest od niego młodsza totalnie OMG właśnie przyszedł spojrzałam w tamtą stronę i gdy ujrzałam tą dziewczynę to mnie zatkało
Violetta/Camila?!
                              &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Hej! kolejny beznadziejny rozdział sorry ale wena mi wygasa.Następny rozdział chciałabym dodać w sylwestra może się wtedy pojawi.nie rozpisuję się bo nie mam czasu pa
PS.Czy rozdział 8 ma być +18 ( +18 oczywiście Leonetty)
PS2.Czy znacie kogoś kto by mógł mi zrobić szablon jak tak to piszcie w komach i jak mogę się z tą osobą zkontaktować:)
Avi:)

6 komentarzy:

  1. super i lepiej nie bo takich nie lubie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, tak ma być! No to musimy sobie do sylwka poczekać. Nwm jak ja to zrobie! Ok kończę ten durny komentarz! To do nexta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,ma być ma być ma być.!!!! A mogłabyś dodać trochę szybciej?

      Usuń
    2. nwm ponieważ większość rozdziału to sylwek<3
      ale może nie wiem nie wiem.......

      Usuń
  3. Wspaniały rozdział i może być

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale