sobota, 27 grudnia 2014

Prolog-Jestem nikim

Jestem Violetta Castillo mam 16 lat.Jestem bita przez mojego ojca tak samo jak moja siostra Francesca.Ojciec bije nas odkąd pamiętam nie tylko bije ale również gwałci zdążyłam już do tego przywyknąć zaczeło się kiedy umarła nasza mama.A wracając de tego wszystkiego w szkole wcale nie jest lepiej jest taki Verdas dla niego jestem nikim czyli zwykłą szmatą która idzie do łóżka z byle kim.Nie wiem dlaczego tak uważa ale na pewno nie ma racji.
-Hej violu musimy iść do szkoły-oznajmiła mi moja siostra
-ok już idę-powiedziałam i razem ruszyłyśmy w stronę szkoły

                             &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Hej! przychodzę z prologiem nowej historii ale oczywiście tamtej nie usunę .Chciałabym was jeszcze zaprosić na mego drugiego bloga http://rozumiemcotomilosc.blogspot.com piszę tam OS Także to chyba tyle a i zapraszam do zakładek 
Avi:)

4 komentarze:

  1. Super super super! Prolog zarąbi-bisty!!! Czek-kam na next! I blodża napewno odwiedzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy pojawi sie zboczony one shot ? Xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny prolog. Mam nadzieję, że niebawem pojawi się rozdział.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale