czwartek, 18 grudnia 2014

Rozdział 5 - ZAJEBIŚCIE! cz.1


                                  Rozdział dedykowany :  ola kaziul i Angelika Kowalczyk          
Następny dzień
Violetta
Czuję się fatalnie nadal zastanawiam się jak Francesca mogła mi to zrobić przecież wiedziała że go kocham.Niedługo śniadanie muszę zejść na dół nie chcę tam schodzić bo oni też tam będą a nie mam ochoty ich widzieć.Ubrałam się i zeszłam na dół 
-Hej Viola - powiedziała Fran i pomachała mi ręką
-Cześć - powiedziałam oschle i usiadłam do stołu po czym zaczełam konsumować śniadanie
-Co dzisiaj będziemy robić- zapytał Leon Ja wiem co będę robić napewno nie będę pieprzyć Francesci ~pomyślałam i szeroko sie uśmiechnełam
-Możemy pójść pozwiedzać-zaproponował Andres,wszyscy przytakneli oprócz mnie
-Viola idziesz z nami?-zapytała Lu
-Sorry ale źle sie czuje ale wy idźcie bawcie się dobrze - skłamałam  i wymusiłam uśmiech
-OOO szkoda to my idziemy paaa-powiedział Andres a wszyscy poszli za nim postanowiłam porozmawiać z Fran
-Francesco możemy porozmawiać-zapytałam dosyc poważnie
-Jasne a coś się stało?-zapytała udając głupa a mi na samo wspomnienie tamtego widoku łzy zaczeły napływać mi do oczu
-Viola co ci jest?-zapytała bardzo troskiliwie
-Gówno!-wykrzyknełam i uciekłam zalewając się łzami pobiegłam do parku
Leon
Zastanawiam się czy podjołem dobrą decyzje będąc z nią bo to szczęście już mineło i to nie miłośc tylko zwykłe ZAUROCZENIE zresztą sam nie wiem.
-Ejjj wracam do hotelu pa-powiedziałem i szybkim krokiem szedłem w stronę hotelu.
I teraz wiem zerwę z Fran ponieważ jej nie kocham. Jestem zakochany w kimś innym z naszej paczki tylko nie wiem w kim napewno nie we Fran.
Fran
Co ją ugryzło sama nie wiem!? Co im  wszystkim odpiernicza! Dlaczego są tacy głupi! Dlaczego pojechałam z takimi głupkami na wakacje?! (od aut:fran jest mega wkurzona po kłótni z violą) nienawidze ich wszystkich!!!!!!!
-Nienawidze was słyszycie?!-zaczełam drzeć się na cały park
-Francesca co sie dzieje-odwróciłam sie i zobaczyłam Leona
-Wiesz co po prostu chce to z siebie wyrzucić nasz związek nie ma sensu wiesz czemu? Bo Violetta jest w tobie ZAKOCHANA! i ja też ale coś poczułam podczas tamtej nocy nic do ciebie nie czuje więc Z NAMI KONIEC !!!!!!!!!!!-wydarłam się na niego i odeszłam dumna ze swojego czynu :)
Leon
Co jej odwala  nie wiem ale dobrze że ze mną zerwała po prostu ZAJEBIŚCIE! z mojej radości wyrwało mnie silne uderzenie
-Violetta co się stało?dlaczego płaczesz - zapytałem przestraszony stanem przyjaciółki i dpoiero dotarło do mnie co powiedziała mi Fran Bo Violetta jest w tobie ZAKOCHANA! 
-Leon nic mi się nie stało allle muszsze ciii cośśś pppowiedzieć kocham cię-powiedziała i wybuchneła jeszcze większym płaczem ja nic nie powiedziałem tylko przytuliłem ją do siebie i zrozumiałem że też ją kocham
-Violetto nwm jak ci to powiedzieć ponieważ byłem z Fran ale mnie żuciła nic do niej nie czuję kocham tylko ciebie-powiedziałem i pocałowałem ją namiętnie
                                                        ^&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Dandandannnn,nikt się tego nie spodziewał co?już macie Leonette ale to że sie pocałowali to nie znaczy że będą razem.Dzięki za 10 KOMÓW pod tamtym rozdziałem 
A w następnym
Powrót do domu
wspólene święta
przygotowania do sylwestra
beso Leonetta/Leonesca 
6 komciów = next
Avi:)

7 komentarzy:

  1. jest leonetta love
    czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak. Leonetta !!!! <3 Leoncesca mi nie przeszkadzała, ale jestem happy, że jest Leonetta.<3 Rozdział boooooski *.* Jak tam przygotowania do świąt ? bo ja dopiero zaczynam xD Dzięki wieeeeeelkie, za dedykacje rozdziału..... KC <3 Nwm o czym pisać, możw to, że pozdrawiam i czekam na nexcika <3 zapraszam do mnie

    leonetta-para-siempre-te-quiero.blogspot.com i
    martina-jako-violetta.blogspot.com ;*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Super super super super!!!!! Aaaaaaa nareszcie leonetta (chociaż jeszcze jej nie ma ) ale przynajmniej nie ma leocesci!!!! Aaaa koffam tego bloga,nie mogłam się doczekać nexta,a tutaj sobie wchodzę i JEST!!! Prawie pokój rozwaliłam!!! Dobra kończę ten głupi komentarz!!! Papa do następnego!!!
    PS.Dzieki za dedyk ( to mój pierwszy ) DZIĘKI DZIĘKI DZIĘKI DZIĘKI DZIĘKI.!!!! :) :) :) <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj nie mogłam skomentować,bo internet mi się psuje. Mam nadzieję,że nie jesteś zła,że dopiero dzisiaj???!!??!? KC KC KC KC <3<3<3<3

      Usuń
    2. oczywiście że nie jestem >"<
      jakbym śmiała :)))))))))))))))

      Usuń
    3. Ufff to dobrze :)))) haha

      Usuń

Theme by Nightingale