niedziela, 22 marca 2015

Moje pierwsze LBA

Zostałam nominowana do LBA przez Violetta Verdas z bloga http://jortini-novel.blogspot.com/
Dziękuje bardzo za nom. zwłaszcza że jest ona moją pierwszą.Zapraszam!

                                                                 Oto pytania:
 
 1. Ile masz lat?
      1.10
    2. Co najczęściej robisz sam/a w domu?
    2. Oglądam telewizor ;p
     3.Masz jakieś zwierzęta?
     3. Króliczka
     4.Czy kierujesz się jakimś życiowym mottem?
     4.Można powiedzieć że tak.Gdy miałam 5 lat moja przyjaciółka powiedziała mi: ''Jak ktoś cię  
         denerwuje zasadź mu kopa w dupę". Tym kieruje się do dzisiaj.
     5.Jakie książki lubisz czytać (np. fantasy)?
     5. Nie czytam książek.Choć jeśli jakaś wpadnie mi w ręce to romansidła lub kryminały :)
     6.Masz swoją ulubioną piosenkę? Za co ją lubisz?
     6.No mogę powiedzieć że mam! Jest to Right Here Waiting. Ta piosenka ma przesłanie.
     7.Jest w szkole przedmiot ścisły, który lubisz?
     7. Ten jedyny to w-f ale lubię też j.angielski.
     8.Byłeś/łaś kiedykolwiek zagrożony/na w szkole?
     8. Niet :P
     9.Do której chodzisz klasy?
     9. Czwartej
     10.Jak wyobrażasz sobie, siebie za 50 lat?
    10.Jestem bardzo wrażliwa.Myślenie o przyszłości w pełni mnie przeraża.Więc wole sobie tego       nie    wyobrażąć.
    11.Czy zmieniłbyś/łabyś coś w moim blogu?
    11.Nie jestem w stanie podjąć decyzji bo czytam twojego bloga od niedawna ale nic bym nie  zmieniała :)

Dziękuje Ci bardzo Violu za nominację.No chyba to tyle pozostaje mi tylko nominować.
Nominacje:
http://jortini-novel.blogspot.com/
http://leonettanewstory.blogspot.com/
http://leonetta-fanfiction.blogspot.com/

                                                     Pytanka:
1.Jak masz na imię?
2.Ile masz lat?
3.Czym się interesujesz?
4.Twój ulubiony film/książka?
5.Jakiej muzyki słuchasz (typ,rodzaj)?
6. Co jest najważniejsze w twoim życiu?
7.Jakie miasta chciałabyś zwiedzić?
8.Najlepszy przedmiot w szkole?
9.Ulubiony piosenkarz lub piosenkarka?
10.Czujesz się jak gwiazda (czasami) ?


1 komentarz:

  1. Wiesz, niestety nie mogę odpowiedzieć na tą nominację do LBA. Jaki jest tego powód?
    Otóż, nie można nominować osoby, przez którą zostało się nominowanym. W sensie, chodzi o to, że jeżeli ja cię nominowałam, to ty nie możesz spowrotem mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale