sobota, 13 grudnia 2014

Rozdział 4 -Leon,Fran i seks!

Violetta
Właśnie stoję z Lu i Fran czekamy na Leona i Andresa chcieli nam coś powiedzieć.Muszę zapytać Fran o jej rodzeństwo dlaczego mi nie powiedziała?
-Fran dlaczego mi nie powiedziałaś że będziesz miała rodzeństwo?-zapytałam prosto z mostu a ją najwyraźniej zatkało
-Kttto cco jak kto Ci takich ...-nie dokończyła i spojrzała na Lu a gdy Ludmi puściła jej oczko dokończyła
-Takich niezwykłych nowinek- tsa niech uważa bo jej uwieże
-Ludmiła powiedziała mi że twoja mama jest w ciąży-powiedziałam czekając na jej reakcje
-No all...e tto prawda moja mama jjest w ciiąży- jąkneła się, miałam już coś powiedzieć ale zauważyliśmy chłopaków zbliżających się do nas
-Hej dziewczyn!- powiedział Andres
-Hejka!- krzyknełyśmy wszystkie
-No to co chcieliście nam powiedzieć?-zapytała Lu
-Dziewczyny wiecie że przed świętami są 2 tygodnie wolnego? i wtedy może byśmy skoczyli do Hiszpanii na krótkie wakacje-Leon wyjaśnił i nagle Lu zaczeła się wydzierać
-Do Hiszpaniiiiiii serio Leon jesteś kochany!-wykrzykneła i rzuciła się na Leona mocno się do niego
przytuliła a my wszyscy wybuchneliśmy śmiechem wliczając w to również Leona
-Lu bo go udusisz-powiedział Andres ledwo powstrzymując śmiech
-No to kiedy wyjeżdżamy?-zapytała Lu kiedy już oderwała się od Leona
-Jutro - powiedzieli obydwaj a nam oczy powychodziły z orbit
-Dziewczyny mamy tylko 12 godz. żeby się spakować nie wiem jak wy ale ja chcę już zacząć więc bye- powiedziała żucając napięcie włosami i odeszła
-Przyjedziemy po was o 7:00 bądźcie gotowe- powiedział Andres
-Będziemy,będziemy Andres choć pomożesz mi się spakować- powiedziałam i pociągnełam przyjaciel w stronę mojego domu.
Fran

Zostałam sama z Leonem mam nadzieje że będziemy mogli wreszcie poważnie porozmmawiać i będę mogła powiedzieć mu co do niego czuje

-Leon moge z tobą porozmawiać- zapytałam nieśmiało

-Fran ja też muszę z tobą porozmawiać, słuhchaj ja chcę ci powiedzieć że już od dawna jestem w tobie zakochany i zdaję sobie sprawę że zaraz powiesz że jetem głupi i nienormalny ale ja już dłużej nie moge udawać że nic do ciebie nie czuję Fran ja chcę być kimś więcej niż tylko twoim przyjacielem-powiedział i już chciał odchodzić ale go zatrzymałam
-Leon słuchaj ja też cię kocham ale niewiedziałam jak ci to powiedzieć i ja też chcę być kimś więcrj niż twoją przyjaciółką- powiedziałam a ten tylko się uśmiechną i wpadliśmy sobie w ramiona staliśmy tam z jakieś 10 minut gdy oderwaliśy się od siebie Leon zapytał
-Francesco czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją dziewczyną - zamurowało mnie tak że nie wiedziałam co powiedzieć
-Leon oczywiście że tak- powiedziałam i zaczą padać deszcz, wtedy Leon mnie przytulił i pocałował


-Kocham cię Leon - powiedziałam szeptem
-Ja też cię kocham Fran- odpowiedział również szeptem
Dzień wyjazdu do Hiszpani
Violetta
Już jesteśmy na lotnisku i czeamy  Fran i Leon dziwnie się dziś zachowują ciekawe co się stało
-Ejj chłopaki a do jakiego miasta jedziemy?- zapytała Lu przeglądając się w mini  lusterku
-Lecimy do .......San Sebastián - powiedział Leon a wszystkie dziewczyny zaczeły piszczeć ze szczęścia
-Dobra dziewczyny nie drzyjcie się tak bo mie usłyszymy kiedy mam wchodzić - uspokojił nas Andres
-Pasażerowie lotu 316 za Argentyny do San Sebastián proszeni są o udanie się do odprawy - gdy to usłyszeliśmy odrazu ruszyliśmy do odprawy i po chwili uśmiechnięci weszliśmy do samolotu
23 godz. później
Violetta
Za jakieś 30 minut będziemy lądować mam nadzieje że tutaj odważe się i powiem Leonowi co do niego czuję
-Viola zobacz - powiedziała Fran i pokazała palce za okno a tam ujrzałam czyste piękno

A gdy już wylądowaliśmy staneliśmy wszscy obok siebie i szeroko się uśmiechneliśmy
-A w jakim  hotelu będziemy mieszkać- zadałam pytanie chłopakom
- Hotel de Londres y de Inglaterra - odpowiedzieli razem  a ja odrazu wiedziałam że będzie genialnie
-Chodźcie do taksówki pojedziemy do hotelu - powiedział Leon i poszliśmy w stronę taksówki
Kilka minut później
Właśnie wysiedliśmy i stoimy pod hotelem który wygląda zajebiście

-No to co dziewczyny idziemy spać a jutro szalejemy?-zapytał Andres a my tylko przytakneliśmy i udaliśmy się do swoich pokoi oprócz Leona i Fran oni zostali i o czymś rozmawiali chciałam się dowiedzieć o czym ale nie miałam siły więc postanowiłam że dowiem się jutro o co chodzi
Fran
Fran wiesz że masz pokój ze mną?- zapytał Leon a mnie ogarneła fala szczęścia
-Nie, nie wiedziałam ale teraz już wiem - powiedziałam i uśmiechnełam się chytrze miałam plan na dzisiejszą noc
-Chodź zobaczymy nasz pokój- powiedział Leon i weszliśmy na góre po wielkich schodach

                                                             (pokój Lu i Andresa)
                                                        (pokój Fran i Leona)

                                                                    (pokój Violi)
Fran
Wszyscy już śpią oprócz mnie i Leona mam nadzieje że mój plan się uda i już za kilka minut będę kochać się z Leonem
-Leoś co robisz - powiedziałam przytulając się do mojego chłopaka
-Próbóję usnąć a co- zapytał przekręcając się w moją stronę
-Nie nic tylko wiesz- powiedziałam i zaczełam rozpinać guziki jego koszuli
-Nie nie wiem - powiedział aj ja wbiłam się w jego namiętne wargi i zaczeliśmy się całować leon wepchną swój język do mojej buzi i zaczeła się walka o dominacje którą wygrał Leon.Położłam się na nim nie przestając się całować nagle Leon zrzucił mnie z siebie

    Nachylił się nad emną i zaczął całować mnie po szyji schodząc coraz bardziej w dół a ja cicho pomrukiwałam pochwili się opamiętałam i zrzuciłam go z siebie zdjełam jego koszule która wylądowała daleko za nami. Zaczełam całować jego klate co chwila słyszałam mruczenie schodziłam coraz bardziej w dół w końcu dotarłam de jego paska jednym zwinnym ruchem rozpiełam go i rzuciłam daleko za siebie już chciałam zdjąć jego spodnie  gdy Leon zdją ze mnie bluzkę , posadził mnie na sobie okrakiem  i zaczą namiętnie mnie całować po kilku minutach całowania zaczą błądzić palcami po moich plecach szukając zapięcia od mojego stanika gdy je znalazł szybko go odpiął i rzucił go daleko (bardzo daleko)za siebie gdy zobaczył moje piersi chwilę się nimi zachwycał a potem przystąpił do działania zaczą je całować i lizać moje sutki które po chwili stały się twarde jak kamienie gdy skończył zaczął całować mój brzuch gdy dotarł do swojego celu był zachwycony
na początek rozpiął mój rozporek  i odpiął guzik od moich spodni  w końcu zdją je ze mnie i zaczął lizać moją przyjaciółkę prze materiał moich stringów robił to przez chwilę i zdjął ze mnie moje stringi pieścił moją myszkę całując ją potem wepchną do niej dwa paluszki, masował nimi moje wnętrze a ja krzyczałam z rozkoszy opamiętałam się i przejełam inicjatywę zdjełam jego spodnie i bokserki chwyciłam jego kolege i włożyłam go sobie do ust był tak duży że ledwo co mieścił mi do ust zaczełam robić mu LODA słyszałam głośńe jęczenie  gdy skończyłam leon położył się na mnie uniósł głowę do góry i spojrzał na mnie pytającym  wzrokiem ,,Mogę'' ja tylko kiwnęłam głową na TAK a on bez zastanowienia wbił się we mnie na co głośno krzyknełam
Bawiliśmy się tak do rana
Violetta
Właśnie przechodzę obok pokoju Fran i Leona.Kurwa dlaczego oni mają razem pokój!? Chwila co to ? zatrzymałam się koło drzwi i co chwila słyszałam jęki Fran zajrzałam przez dziurkę od klucza i zobaczyłam ich uprawiających SEKS zalałam się łzami i pobiegłam do Lu wyciąłgnełam ją z pokoju i zaprowadziłam na dwór a ona spytała
-Violu co się stało- zapytała mnie bardzo troskiliwie
-Leon,Fran i seks!-powiedziałam i uciekłam do swojego pokoju płacząc usnełam

                                &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&                                 
Hej! przychodzę z beznadziejnym rozdziałem sorry ale narazie  nie będzie LEONETTY.Leonetta będzie w 6-7 rozdziale w 8 będą razem przysięgam do następnego   
next =5 KOMÓW
Avi :)

11 komentarzy:

  1. Boski,czekam na next ... <3 !!!
    OLA XOXOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pierwsza !!! WOW!!!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Rozdział super,pomimo tego,że nie ma Leonetty, ale jak mówisz,że bedzie to będzie,a my poczekamy jak będzie trzeba!!!! Kocham tego bloga,chociaż znalazłam go dzisiaj!!Mogłabyś oddać mi trochę swojego talentu?Masz go stanowczo za dużo.Zazdroszczę ci tych wszystkich pomysłów!!PROSSZEEE!!!PROSZEEE! DODAJ NEXTA DZISIAJ!!! <3

      Usuń
  2. Jaki boooooski <3
    Tak jestem.nową czytelniczką i będe tu zaglądać.czesciej ;***** Rozdział zawalisty..... Pozdrawiam.i czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wielki i wspanialy

    OdpowiedzUsuń
  4. mogła byś zmienić trziątkę bo cięszko się czyta ?
    proszę

    OdpowiedzUsuń
  5. nie leon i fran ble
    ja chce leonette

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrób taki rozdział że Francecsca ma przez Leona wypadek samochodowy i że jest w śpiączce farmakologicznej i później ma cztery operacje ratujace życie które się udały a dalej sobie coś wymysł do tego jakby co to tylko podpowiedź pod Nowy rozdział na bloga

    OdpowiedzUsuń

Theme by Nightingale